poniedziałek, 16 kwietnia 2012

TRANSFORMACJA



I.
"Niema jest prawda mojej duszy,
ważna tylko dla mnie,
gdyż moje prawdy niekoniecznie
są także twoimi prawdami.
Cisza trwa zatem, aż nasze prawdy
spotkają się w tej ciszy.
Jakże śmiać się będziemy,
  gdy zrozumiemy, że jedna prawda 
odbija się od drugiej."

II.
"Życie jest tańcem na linie:
szybko z niej spadnie,
kto o tym tylko na chwilę zapomni."

III.
"Sami stwarzamy smoki, które nas dręczą."

 IV.
"Śmierć jest obudzeniem z marzeń nocy,
dusza powraca do światła."

V.
"Kto potrafi słuchać kogoś,
 ten wychodzi na wpół drogi naprzeciw
 odpowiedzi."

VI.
"Wiatr nieskończoności wieje przez
serce, ciało i duszę
daje mi oddech nowego początku."

VII.
"Jestem wiatrem, jeziorem i żaglem, jestem statkiem...
i niebem  dla każdego powiewu, błękitem pokrytym
chmurami.
Jestem wszystkim, silny i prawdziwy
kieruję me żagle ku nowym krainom.
Jestem wszystkim.
Boskie Ja w człowieku."

7 dni, 7 kwestii do rozważenia, 7 przesłań







Właśnie dziś nie martwię się/ Właśnie dziś wszystko ma się dobrze
Właśnie dziś nie złoszczę się/ Właśnie dziś jestem spokojna
Właśnie dziś jestem uprzejma dla innych
Właśnie dziś pracuję ciężko (uczciwie) i wytrwale nad sobą
Właśnie dziś jestem wdzięczna za wszystko, co mnie spotyka
i dodam od siebie...

Właśnie dziś jestem pełna WIARY w Tu i Teraz

Właśnie dziś przypomniałam sobie kim jestem i jaką drogą chcę iść

3 komentarze:

  1. piękne te wiersze, bardzo!!!

    nie mogę się zgodzić że smoki są złe. z tego co wiem to smoki są dobre, ale pod złą kontrolą złej woli złych ludzi mogą ewentualnie się zezłościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. One nie są złe, są wręcz wspaniałe. Wydają się nam złymi, gdy ich nie pojmujemy.
    Cokolwiek się zdarzy, trzeba to przyjąć i być za to wdzięcznym...spróbuję więc.

    OdpowiedzUsuń
  3. z IV nie zgadzam się kompletnie, bardo nie ma różnicy, a Ty ją nadałaś.. tak nie jest jak piszesz.. nawet, jak tak czujesz.. prowokujesz już 4 poziom..

    OdpowiedzUsuń